Δημοφιλείς αναρτήσεις

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2017

Αλάτι της γης - Ήμουν κι εγώ εκεί

Ήμουν κι εγώ εκεί
Ναι ήμουν κι εγώ εκεί ως χορωδός (σε λίγο θα θεωρούμαι επαγγελματίας σε αυτό το πράγμα). Ήμουν εκεί ως χορωδός της χορωδίας παραδοσιακής μουσικής του ΚΙΛΕ Απόλλων. Πού ήμουν; Μα φυσικά στο γύρισμα της εκπομπής του Αλατιού Της Γης με θέματα από τις παραδόσεις του Νομού Καρδίτσας. Όσοι με παρακολουθείτε θα ξέρετε ότι είμαι και κριτικός και αυστηρός σε ότι έχει σχέση με την τέχνη (επέκεινα και με τη παράδοση - δίνοντας πάντα έμφαση στην γνησιότητα). Οφείλω να σας πω ότι επέστρεψα από το γύρισμα καλύτερος: και έμαθα, και πρόσφερα, και είδα να γίνεται σοβαρή δουλειά. Την Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017, κλασσικά στις Μία το μεσημέρι και από το κανάλι της ΕΤ1 θα μεταδοθεί η εκπομπή. Φίλες και φίλοι μου, σας προσκαλώ να την παρακολουθήστε - να μας παρακολουθήστε! 
Σας ευχαριστώ!
Σας ευχαριστώ εκ μέρους και όλων των συντελεστών!
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΡΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου