Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 3 Απριλίου 2016

Πριν απ' τον τελικό αποχαιρετισμό


Πριν απ' τον τελικό αποχαιρετισμό
Είναι μωρό μου που αγαπώ,
Είναι μωρό μου που πιστεύω.
"Βλακεία" λες κι αποφασίζεις,
Παίζεις με τη απόσταση 
Και χαιρετάς τους γύφτους.

Οξείς οι ήχοι, τραχύς ειν' ο ρυθμός,
Ξέχασα το ποιος ειν' ο αριθμός σου.
Μωρό μου, σε βαρέθηκα,
Κλείσε τα πόδια.

Αργά, είναι αργά.
Γύρισε τα γρανάζι στο μηδέν,
Γελάσανε οι ετεροθαλείς αρχόντισσες
Με την φυγή του πλούτου.

Στους δρόμους τώρα κατοικώ.
Από το Ρίο, το Σάο Πάολο
Μέχρι τη νήσο Σαχαλίνη.
Μωρό μου, ειμ' ένας άυλος ιππότης,
Είμαι ο σατανάς, είμαι ο μελανός χιτώνας.

Μωρό μου σε βαρέθηκα.
Πριν όμως φύγεις
Φόρεσε κείνο το μακρύ παλτό -
Άνοιξη ειν' στον κόσμο μας,
Όμως τα βράδια κάνει κρύο.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΡΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου