Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Μα όμως τωρα είμαι

(Μα όμως τώρα Είμαι)
Πρωί - πρωί, σκαλίζοντας χωρίς ταλέντο μουσικές
Βραχνή η θεματολογία
Φορώντας τα σανδάλια της
Στην παγωνιά η φτώχεια περιμένει.

Μοιραίοι όλοι τους
Πακέτα προσφορών και άλλες αηδίες
Κάποτε, ζωή, θαλάσσια τέρατα
Κοινωνικός ιστός απ' την ανάποδη
Μα όμως τώρα είμαι.

Όπως τα Βόδια του Σωτήρα
Όπως της άγουρης της κερασιάς τα φύλλα
Όπως της τραγικής παρθένου η ματιά•
Σημαδεμένη τράπουλα
Στο βάθος τα χαντάκια
Στο βάθος μια ζωή που έχει βιαστεί
Ντροπή σου εθνική οικονομία.

Μα όμως τώρα είμαι
Χειροκροτήματα πολλά
Πίσ' απ' τα ψέματα ο αρχηγός
Τα όπλα μου μιλάνε.

Γέλια, γέλια, γέλια
Γέλια από χυδαία στόματα – ρεβόλβερ
Ύστερα βρέχει
Ύστερα μια μαμά προσεύχεται
Μα όμως τώρα Είμαι.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΡΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου