Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Μυρωδιά από καπνό που καίγεται - όχι δεν ειν' τσιγάρο
στα διπλανά τραπέζια, σαν να 'χουν μαζευτεί πολλοί.
Η ελευθερία μου είναι τ' αστέρια που θα βγουν
πατρίδα μου είναι ο άνεμος, που πνέει
συνείδησή μου είναι η αγάπη -
το πρόσωπό της, ειν' το φεγγάρι, που θα βγεί.
Ο γλάρος, το ανορμήνευτο πουλί, μου γνέφει να περάσω
τα αυτοκίνητα, δεν επαρκούν για ν' αποδείξουν μιαν αξία.
Ένα κρασοπότηρο αδειανό και ένα πιάτο άδειο
στέλνουν μηνύματα συστήματος απεγνωσμένα -
όμως είμαι ελεύθερος και επιλέγω: ΕΛΕΥΘΕΡΊΑ
όμως είμαι Θεός και επιλέγω: ΜΟΝΑΞΙΑ -
σαν να ταυτίζονται αυτές οι λέξεις τελευταία...
Είναι όπως το κάποτε, που μοιάζει με το τώρα
ειν' σαν τις μέρες που θα ρθουν και τις μεγάλες νύχτες.
Προορισμός μου: τα όρια του πάθους.
Όραμά μου: η γυμνή γυναίκα, που βαπτίζεται σ' ένα τρελό ποτάμι.
Φυσική μου εξέλιξη: ο έρωτας.
Ζητούμενο: μια διαρκής κι ωραία επανάσταση να τρέχει.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΙΗΤΙΚΉ ΣΥΛΛΟΓΗ: ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΤΕΤΡΑΔΙΑ
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΡΓΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου