Δημοφιλείς αναρτήσεις

Σάββατο 30 Δεκεμβρίου 2017

Quo vadis domine;


“Quo vadis domine;”
Με τις αισθήσεις και με θάρρος
Εάν φορώντας τέτοια ρούχα ο Θεός βαδίζει στη μεγάλη λεωφόρο
Μην τον φοβάσαι -
Το ύφος του πραγματικού θέλγεται από τις αντανακλάσεις
Πεινάει η ζωή, πεινάει πάντα
Και μόνο σαν νυχτώνει γίνοντ' οι κοροϊδίες εμφανείς:
Ο ήλιος έγνω την δύσιν, αυτού έθου σκότος
Και εγένετω νυξ
Ως εμεγαλύνθη τα έργα σου, Κύριες πάντα εν σοφία εποίησας.

Το κράτος - ο λαός, ο λαός - το κράτος
Απευθύνομαι σ' εσένα Κύριε:
Δεν φτάνει ο χρόνος, ποτέ δεν είναι αρκετός
Έδωσες τόση κόλαση σε τούτη τη ζωή
Που για καμιά επόμενη δεν περισσεύει -
Και, συνείδησή μου: τα βουνά
Συνείδησή μου: ο δικός μου κόσμος
Αυτά που έχω, αυτά που έχω κατακτήσει: η ψυχή μου.

Μα την ψυχή μου την παιδεύει η ζωή
Απόψεις και επιλογές, θυσίες
Τον Άδη δεν μπορώ να περιμένω:
Τώρα λεν ότι είν' αμαρτωλά ακόμα και τα βήματα τής σωτηρίας -
Κραυγές, ευχές, τιμές μόνο για διπλοπίστολους
Κι όλα τα ζήτω στους εκβιαστές
Ω ταπεινοφροσύνη.

Τώρα πορεύομαι τη δύση του ηλίου μελετώντας
Και πάλι μόνος - μόνος όπως κι εσύ καλέ μου Κύριε
Μόνος, αόρατος και αιωνίως άπιστος
Άπιστος ως κατάσταση, άπιστος και ως μελωδία -
Άσε με Κύριε το μέλλον μου να βρω
Λύσε τα χέρια μου Μεγάλε Δεσμοφύλακα
Όχι, μη με σταυρώνεις.

Φως ιλαρόν αγίας δόξης - δικιάς σου δόξης
Γιατί είσαι εγωιστής, γιατί δεν τη μοιράζεσαι
Με έπλασες κατ' εικόνα και καθ ομοίωσίν σου
Μην το ξεχνάς -
Κι όσο η δύση εισχωρεί μες στο παρόν
Ρωτώ ξανά: Quo vadis domine;
Μόνοι μας ή μαζί
Θα επιστρέψουμε με το μαστίγιο στο χέρι.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΡΓΗΣ
https://m.youtube.com/watch?v=ov5kB9oT7d0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου