Δημοφιλείς αναρτήσεις

Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ (ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ)

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ (ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ)
Μια μέρα αποφάσισα να γράψω κάτι για τον εαυτό μου· για το δικό μου
εαυτό, και κατ’ επέκταση για κάθε «εαυτό», κάθε ανθρώπου, που καθημερινά
ξυπνά και μάχεται μέσα σ’ αυτό που λέγεται ζωή, και ειδικά στις μέρες μας, ειν’
πάντα «μπερδεμένος»,
Πριν πιάσω το μολύβι μου για να αποτυπώσω στο χαρτί την πρώτη αράδα,
σκέφτηκα πολύ. Το βιβλίο αυτό, έτσι κι αλλιώς είναι από την φύση του: προϊόν
σκέψης - φυσικά όπως θα δείτε, φρόντισα (όσο γίνεται) , η «σκέψη» να συνδέεται
με την «εφαρμογή», γιατί διαφορετικά αυτές οι γραφές δεν θα υπήρχε λόγος να
υπάρχουν. Η σκέψη μου με οδήγησε να γράψω βιωματικά, πιστεύοντας ότι έτσι
οι στοχασμοί γίνονται ζωντανοί, γίνονται πιο κατανοητοί απ’ τον καθένα «εαυτό»
που δύναται μέσα τους να δει ή και να βρει τον εαυτό του.
Αρχικά σκέφτηκα να γράψω κείμενα, αλλά αμέσως γνώμη άλλαξα κι έκανα
κάτι διαφορετικό (έγραψα μια σειρά από σχόλια, συμβουλές κι αφορισμούς, πολ-
λές φορές και με τρόπο σχετικά ποιητικό - η δεύτερη φύση μου) , θέλοντας να
είναι κάτι σχετικά απλό για τους αναγνώστες (ταυτόχρονα όμως έχοντας αναφο-
ρά σε κάτι το πολύπλοκο - βλέπε: φιλοσοφία), και θέλοντας αυτό το βιβλίο να
αποτελέσει (εκτός των άλλων) και μια εισαγωγή του κάθε αναγνώστη, σ’ αυτό
που λέμε σκέψη, στοχασμό, φιλοσοφία - γιατί η φιλοσοφία μέσα στην πολυπλο-
κότητά της, ειν’ τελικά κάτι απλό.
Ξεκινώ από τον «εαυτό»μου, και απευθύνομαι - επεκτεινόμενος - σε κάθε
«εαυτό», στον «εαυτό» όποιου διαβάζει και όποιου θέλει να σκεφτεί. Γιαυτό
κάθε - σχεδόν - «παρατήρηση», φρόντισα να γραφεί έτσι ώστε να αποτελεί κίνη-
τρο για να ανοίξουνε διάλογοι, για να γραφούν (επάνω της) εκθέσεις ιδεών, για
να υπάρξουν προβληματισμοί, σε μία κοινωνία που το έχει απόλυτη ανάγκη.
Αυτός είναι ο στόχος μου. Εάν επιτευχθεί, θα είμαι ευτυχής
Τέλος θέλω να «γράψω» ένα ευχαριστώ: στους γονείς μου, στους δασκάλους
μου (ακόμη και σε αυτούς που δεν συνάντησα ποτέ) , μα και στην ίδια τη ζωή,
όπου δεν σταματά ποτέ να με διδάσκει.
22 Φεβρουαρίου 2015
Απόστολος Βεργής
Το βιβλίο αποστέλλεται με αντικαταβολή μέσω ΕΛΤΑ και κοστίζει 10 ευρώ συν 2 ευρώ έξοδα αποστολής. Για παραγγελίες στείλτε email με τα στοιχεία της παραγγελίας στο email akisberg653@gmail.com ή στείλτε τα στοιχεία με μήνυμα inbox στο facebook.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου